fbpx




Home > URODA > Jak poprawić swoją sylwetkę?
trening personalny lodz

Jak poprawić swoją sylwetkę?

Dobrze wiemy, że po lecie ciężko jest nam utrzymać formę. Temperatura na zewnątrz nie zachęca do wychodzenia na zewnątrz. Jak pokonać lenistwo i zabrać się za siebie? Istnieje kilka sprawdzonych sposobów, które pomogą utrzymać formę!

Pierwsze, co trzeba zrobić, to śledzić kalorie. Nie chodzi tutaj o dokładne przeliczanie każdej kalorii, ale dowiedzieć się ile ma orientacyjnie każda potrawa. Można też odnotowywać co jest przez nas zjadane na jego podstawie stworzyć jadłospis. Niestety trudno będzie nam to zrobić samodzielnie, dlatego warto poprosić o pomoc. Drugim krokiem jest dobór odpowiednich ćwiczeń i pomoże nam tutaj trener personalny, który przeanalizuje nasze ćwiczenia i dobierze je dla nas indywidualnie. Warto także rozpocząć dzień od treningu. Człowiek nie czuje się wtedy zmęczony, ale przepełniony energią. Warto pamiętać, że ćwiczenia nie mogą być zbyt wyczerpujące. Trenerzy przestrzegają przed wnoszeniem elektroniki na siłownię – i słusznie! Smartfon czy też inny gadżet zjada czas, przez co mamy mniej czasu na ćwiczenia. Dobrym pomysłem będzie uzgodnienie z trenerem systemów kar, czyli za każdorazowe spojrzenie w telefon jedno wybrane ćwiczenie z serią kilku powtórzeń.

Każdy trener to powie, że błonnik jest podstawą każdej diety. Odpowiada on między innymi za dobre trawienie. Chociaż samo przerzucenie się na produkty bogate w błonnik mogą przysporzyć uczucia pełnego brzucha, ale z czasem będzie lepiej. Potrafi także zmniejszyć ryzyko wystąpienia cukrzycy. Nie każda współpraca z trenerem przebiega idealnie, dlatego warto umówić się na kilka godzin próbnych. Na rynku jest mnóstwo trenerów personalnych. Wystarczy, że wpiszesz w Google trener personalny Łódź, Kraków, czy Warszawa i możesz przebierać w ofertach tańszych lub droższych trenerów. Węglowodany są ważne, gdyż w organizmie są zamieniane na energię, która zaopatruje człowieka na cały dzień. Istnieje także pułapka, jeśli chodzi o system nagród, głównie jedzeniem. Warto rozpisać cele, razem z trenerem i do nich dążyć.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Redakcja

Specjaliści ds. Copywritingu. Chętnie dzielimy się wiedzą dotyczącą sfery kobiecej od zdrowia, urody, mody po życie rodzinne i miłość. Tworzymy unikalne treści, które zainteresują każdego czytelnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *