fbpx
karmienie piersią - bitzkag.com opinie - Karmisz piersią? Tylko tutaj akcesoria dla kobiet karmiących naturalnie.
zajmujemy sie szerokopojetym transportem na duza skale. pracujemy na terenie polski oraz europy. wozimy ladunki o kazdym gabarycie. spedycja polska anglia jesteśmy solidna firma transportowa. dbamy o przesylki swoich klientow chcac zapewnic maksymalizacje ich satysfakcji. chcesz nadac paczke, ale nie wiesz jak, nie wiesz gdzie no i zalezy ci na jak najlepszej cenie – świetnie trafileś – firma eurotransport świadczy kompleksowe uslugi spedycyjne zarowno w polsce, jak i za granica m. in. wlochy, anglia. wieloletnie tradycja, doświadczenie i rzetelnośc gwarantuja jakośc uslug na najwyzszym poziomie. oferujemy przewozy calopojazdowe, cześciowe, drobnice oraz paczki do 30 kg, uzywamy pojazdow typu plandeka, izoterma, chlodnia, meblowoz, blaszak. posiadamy zarowno auta mniejsze typu busow, jak duze ciezarowki typu tir oraz samochody z przyczepami o ladowności do 24 ton. wiele z paczek dostarczanych przez nasza firme dociera do adresata kolejnego dnia. chcac przeslac swoja paczke, czy mebel zgloś sie do profesjonalistow – postaw na niezawodnośc – postaw na eurotransport. najlepsza jakoś, najlepsze ceny!
Zapraszamy na kurs instruktora tańca, po którym uzyskasz specjalny certyfikat! kurs instruktora tańca https://wes.edu.pl/kursy/instruktor-tanca/ Nie zwlekaj dłużej, zapisz się na kurs juz dziś i spełniaj swoje marzenia!     
roller usuwający nadmiar sebum   masturbator dla kobietmiarka do cięcia płyty z dwóch stron   elektryczne skrzypcedrukarka ręczna   peruki męskie   pornohub   lampy domowe opinie   sex in a can   omega micro cut 5 sheets onp501m   https://vandershop.net/pl/page/61/   Subiekt Sprint 2
Home > URODA > Jak schudnąć bez efektu jojo?

Jak schudnąć bez efektu jojo?

 

Okres świąt Bożego Narodzenia i następujący tuż po nim Sylwester i Nowy Rok sprawiają, że wiele osób pragnie zmienić coś w swoim życiu, stać się we własnych oczach bardziej atrakcyjnym, przyciągnąć spojrzenia płci przeciwnej. W większości przypadków z pomocą przychodzi dieta, jednak co zrobić, aby po uzyskaniu zadowalającej wagi i zakończeniu odchudzania, nie “odrobić” strat z nawiązką.

skuteczne-suplementy.com.pl

ODCHUDZANIE

 

PO PIERWSZE…

 

Jedz! Udowodniono, że głodówka prowadzi do spowolnienia metabolizmu, a co za tym idzie – mimo że nie jemy, waga stoi w miejscu. Warto spożywać 4-5 lekkich, ale pełnowartościowych i zbilansowanych posiłków w ciągu dnia o (w miarę możliwości) stałych porach. Dzięki temu organizm nie zostanie pozbawiony niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania wartości odżywczych, a jednocześnie będziemy chudnąć, gdyż nasze ciało nie będzie magazynowało substancji “na zapas”. Nie należy ograniczać dostarczania jakichkolwiek makroskładników, np. węglowodanów, a jedynie zmniejszyć kaloryczność posiłków.

 

PO DRUGIE…

 

Pij! Najlepiej wodę niegazowaną, ale najistotniejsze jest, aby być dobrze nawodnionym, gdyż zapobiega to zatrzymywaniu wody w organizmie. Dodatkowo spożywając dużo płynów, uzyskuje się efekt wypełnienia żołądka i można uniknąć niechcianych i bezwartościowych przekąsek.

 

PO TRZECIE…

 

Unikaj pustych kalorii! Łączy się to bezpośrednio z pierwszym punktem, ale należy pamiętać, że ograniczenie kaloryczności głównych posiłków nic nie zmieni, jeśli w międzyczasie zjemy kilka batoników i popijemy je słodkim napojem. Jeśli najdzie nas ochota na mały “grzeszek”, warto pamiętać, żeby rzeczywiście był mały i najlepiej spożyty w godzinach przedpołudniowych, aby organizm miał okazję pozbyć się zbędnych kalorii podczas codziennych aktywności.

 

PO CZWARTE…

 

Ruszaj się! Nawet minimalna aktywność fizyczna pomaga podkręcić metabolizm i w połączeniu ze zdrową, zbilansowaną dietą z pewnością przyczyni się do utraty zbędnych kilogramów.

 

PO PIĄTE…

 

Uzbrój się w cierpliwość! Prawidłowa utrata wagi nie jest szybka tak jak przy głodówce, jednak z reguły nie kończy się efektem jojo.

 

A CO PO DIECIE?

 

Co zrobić, kiedy uzyskasz pożądaną wagę? Czy można wtedy wrócić do nawyków sprzed diety?

 

Nie. Utrata wagi wiąże się ze zmianą nawyków żywieniowych, co daje gwarancję uniknięcia efektu jojo. Jeśli przed dietą kilka razy w tygodniu na naszym stole gościły fast-foody, a czekolada zawsze musiała być w kuchennej szafce, trzeba pogodzić się z tym, że tak już nie będzie. Puste kalorie zawarte w tego typu posiłkach spowalniają metabolizm, a także przyczyniają się do wzrostu masy ciała i mogą spowodować, że odzyskamy wagę sprzed diety z nawiązką.

 

Przede wszystkim, jeśli chce się zakończyć dietę, należy powoli i stopniowo zwiększać kaloryczność spożywanych posiłków, bez gwałtownego powrotu do pełnej dobowej puli kalorii. Aby uniknąć efektu jojo, powinno się powoli, po 100-200 kcal podnosić dzienną kaloryczność dań, przy jednoczesnym unikaniu pustych kalorii, aż do powrotu do pełnego dziennego zapotrzebowania. Wylicza się je na podstawie masy ciała i aktywności, a w internecie dostępnych jest wiele kalkulatorów pomagających obliczyć, ile kalorii powinniśmy codziennie spożywać.

 

Oczywiście nie należy dać się zwariować i pamiętać, że jesteśmy tylko ludzi, a jedno wyjście na pizzę ze znajomymi czy kawałek czekolady zjedzony do spółki z partnerem/partnerką nie sprawi, że cały podjęty wcześniej wysiłek pójdzie na marne.

 

Dieta i ogólna zmiana stylu życia jest niekiedy trudna, ale zdecydowanie warto – zyskujemy zdrowie i niejednokrotnie akceptację tego, co widzimy w lustrze.

 

Powodzenia!

Redakcja

Specjaliści ds. Copywritingu. Chętnie dzielimy się wiedzą dotyczącą sfery kobiecej od zdrowia, urody, mody po życie rodzinne i miłość. Tworzymy unikalne treści, które zainteresują każdego czytelnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *